خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به این عکس ها نگاه کن!

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

سرشون رو میـاوردن بالا یــه خال وسط پیشونیـشون کاشتـه بــودن! 
اما با ایــن حال خمیــده نمازشون رو می خونــدن!


نماز عاشقا


  • شن

نظرات  (۱۱)

  • میلاد علیدوست
  • سلام خدمت شما...با موضوع استفاده از فرصت ها در خدمتم
    موفق باشید..

    بعضی چیزا یه اه از وجود ادم بلند میکنه...
    السلام علیکِ یا فاطمه الزهراء ...
    سلام به روزم
    و منتظر نگاه زیبا بین شما...

    پاسخ:
    غبطه می خورم به بچه های جهادی...
    دست علی همراهتون.
  • خارج ازچارچوب
  • خیلی خوب!عالی!
    حرف دیگه‌ای بلد نیستم بزنم
    پاسخ:
    اختیار دارین. از تواضع شماست.
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • این عکسو ندیده بودم تا حالا ..

    چ ناب بود برام ..
    پاسخ:
    منم همین طور.
    وای مادرم
    بروزم التماس دعا یاعلی
    با سلام...

    آبدیده یا آبداده چه تفاوتی با هم دارند؟

    http://farsiyad.blog.ir/post/6

    پاسخ:
    سلام
    سلام

    بهار نارنج....

    http://zareh.blog.ir/post/376

    پاسخ:
    ممنون وبلاگتون رو هر وقت بتونم می خونم دوستم.
    اصن یوقتایی میشه دلم میخواست اون موقع بودم،نه الان
    پاسخ:
    منم...

    سلام

    الهم عجل لولیک الفرج

    ماه مبارک را خدمتتون پیشاپیش تبریک عرض می کنم.امیدوارم این ماه،پربرکت را با کوله باری از معرفت سپری کنید.

    منتظر حضورتان در وبلاگ شمس هستم.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    این عکس ها رو که میبینم برای خودم متاسف میشم...
    پاسخ:
    چیزی فراتر از تاسف. اصلا فکر می کنم خسرالدنیا و الاخرة هستم.
    خجالتـــــ می کشم از نماز خواندن خودم دیگر...
    پاسخ:
    قصدم از نوشتن این پست یادآوری همین بود که نماز برای ما چه جایگاهی داره و برای دیگران چه جایگاهی داشت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">