خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نـــ فــــ س های بریده بریده

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ
هو العلیم

یک دانه شن این روزها سخت، (نه خیلی سخت) سرش توی کتاب های تست و جمع و جور کردن خوانده ها و نخوانده های کنکور است. بگذارید راستش را بگویم انقدر فکرش رفته پی قبول شدن و نشدن کنکور ارشد که قلبش درد گرفته و نفسش یکی در میان در می آید. دکتر هم کاری نکرده و فقط استراحت تجویز فرموده. یک دانه شن اما شب ها به روز خوابش می برد با اینکه چشمانش از بی خوابی می سوزد...فکرش جای دیگری است، به اینکه نکند دست خالی از سر جلسه بیرون بیاید...فکرش پی خانه های خالی آن صفحه چهارخانه قرمز رنگی است که باید پرش کند و می ترسد و می ترسد که آن پنجشنبه 17 بهمن سال 92 که تند تند دارد می آید برایش چه خاطره ای باقی خواهد گذاشت...بله حقیقت این است که سخت می ترسد...

همه این ها را گفتم که بدانید یکی هست که دلش خیلی برای خودش نگران است... گذرتان اگر به اینجا افتاد و این سطور را خواندید برای نگارنده دعای خیر کنید. اگر هم ذکری بلدید که حال دل ما را خوب کند بگویید بخوانید...می دانید بدجور احساس بی پناهی می کنم....


  • شن

نظرات  (۱۵)

سلام

خدا قوت

زندگیه دیگه
خیلی سخت نگیر

انشاالله موفق خواهی بود
پاسخ:
سلام
زندگی در دل سختی هاست که زندگی میشه.
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • الهی .. آجی ه من ..


    » یا دائم الفضل بِ حق ه ابالفضل ... دل ه این خواهر مارو .. 17 بهمن ماهی کِ داره تند تند میاد .. شادِ شاد کن ..
    همچین دستِ پر از سر جلسه برگرده ..

    خوبه ؟


    + من ولی برا کنکور شرکت نکردم :| .. اصلنم پشیمون نیستم :|
    پاسخ:
    سلام مه جبین ماه نشین

    اکشف کربی بحق اخیک الحسین...

    خیلی ممنون خیلیییییییییی

    ممنون برای دعای قشنگت که به حرمت اسم ابوالفضل بهم توان میده...

    همین که پشیمون نیستی یعنی کار درستی کردی.
    یا دلیل المتحیرین...
    .
    .
    .
    خودم را ک خیلی آرام می کند.
    پاسخ:
    این ذکر رو چند وقت قبل یک نفر دیگر هم به من گفت. یادم رفت تکرارش کنم...

    اما این بار دیگه فراموش نمی کنم...

    ممنون
    احتمالا این جمله با عقاید شما جور در بیاد و یادآوریش براتون خوب باشه:
    افوض امری الی الله ان ا... بصیر بالعباد

    امیدوارم هر اتفاقی که به نفعتونه براتون بیوفته و امیدوارم که خوب کنکور دادن به نفعتون باشه
    پاسخ:
    تشکر. یادم نبود به این ذکر. جدا ممنون.
    این که اول هر چیزی بگم "اگر به صلاحم باشه" دیگه یه اصل شده برام فراموش نکردم.
    ما هم گذرمان افتاد اینجا
    و دعایتان مى کنیم ..

    اما
    ترس به دلت راه نده
    پاسخ:
    تشکر دوست عزیز.

    شجاع شجاع پیش می رم.
  • فرزند آدم
  • من چون میخواستم تغییر رشته بدم و میدونستم امسال قبول نمیشم تو رشته ای که میخوام کلا بیخیال شدم ...والان استرسی ندارم :))
    ان شاالله شماهم هرچی صلاحتونه براتون رقم بخوره ...
    پاسخ:
    آفرین به شما. اصلا کار درست رو شما کردین.

    ممنون کاش اونی که می خوام صلاحم باشه.
    دستتو بذاری رو قلبتو 5بار بگی:  "الا بذکر الله تطمئن القلوب"
    اگر بتونین نماز هاتون رو در مسجد بخونین به نظرم در کسب آرامش کمکتون میکنه ، برای خودم که مفید بود
    ایشالا هر چی که خیره و به صلاحتون همون شه
    میدونم بهتر از من میدونین فقط جهت یادآوری عرض میکنم:
    سالی که قرار بود وارد پیش دانشگاهی شوم از حاج آقا ماندگاری شنیدم که میگفتن (مضمون حرفشون):نگین حتما فلان رشته و فلان دانشگاه قبول شم
    ،بگین جایی قبول شم که بعدا بتونم به مردم خدمت کنم
    تو دیدم تاثیر داشت و از نتیجه ای که گرفتم راضیم
    پاسخ:
    نه نمی تونم برم مسجد. مسجد اینجا رو دوست نمی دارم اصلا.
    این حرفتون رو همیشه یادم می مونه. خدمت خیلی برام مهمه.
    ممنون رهگذری که حالا همسایه شدی.
    الهی و ربی من لی غیرک...ایشالا موفق بشی عزیزکم
    پاسخ:
    وای یلدای عزیز چقدر این ذکر رو دوست دارم. تورم دوست دارم. ممنون حواست هست.
    سلام ...
    عجب وقت مناسبی اومدم ... ؛)

    برات از صمیم قلبم خیر خواهانم .... و آرامش بسیار ....
    اینو فقط برای تو نمیگم ... کاریه که خودم تو لحظات بحرانی و بخصوص کنکور انجام میدم و شکر خدا به حد کفایت نتیجه گرفتم ..... از ته دل بسپار به بالایی ... تلاشتو کردی .... و قطعا نمیدونی خیرت در چیه ... قبول شدن؟ نشدن؟ تهران؟ شهرستان؟ هیچی رو هیچ بنی بشری نمیتونه پیش بینی کنه .... یه وقتایی ممکنه بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول بشی ولی تو اون فضا جریانی پیش بیاد که بگی نمیارزید ........... واسه همین امیدوارم خدا خیرت رو در خواسته ت قرار بده و برات نزدیکش کنه ........ اما تو بسپار به خودش فقط .... رها کن ..... بیشترین چیزی که باعث میشه کنکورو خراب کنی همین ترسیدنه ..... نفس عمیییییییییییییییییییییییییییییق .... توکل ....... شد شد ... نشد نشد ..... :*
    پاسخ:
    سلام ریحان عزیز
    و ببخش که بهت سر نمی زنم.
    خیلی ممنون. خدا کاش خیر رو تو خواسته من قرار بده این خیلی به دلم چسبید.
    توکل و نفس عمیق.
    یادم می مونه:)
    «الا 
    بذکرالله 
    تطمئن القلوب»

    صدق الله العلی العظیم.
    پاسخ:
    خیلی ممنون. گفتم این ذکر رو. ممنون.
    حسبی الله...
    خدا پشت و پناهتونه, غصه چرا تا خدا هست

    پاسخ:
    خدا کفایت می کند مرا...
    ممنون.
    دعا کردم براتان البته امروز!(فکر کنم امتحانهای ارشد عقب افتاده باشه)
    پاسخ:
    ممنون. بله عقب افتاده و چقدر خوب شده که وقت بیشتری داریم.
    حالا بیست میگیرید یا نه با این حجم زیاد دعاهای ما ؟؟؟؟؟
    :)
    پاسخ:
    بیست که چی بگم. سر جلسه داشتم با خودم طراح رو روانشناسی می کردم که ببینم قصدش از طرح چنین سوالاتی چیه! احتمالا دعای شما هم در قصدش بی تاثیر نبوده!
  • خارج ازچارچوب
  • اانشاالله که به مطلوب خودتون رسیده باشید
    پاسخ:
    تشکر اما گمان نکنم بشه که بشه....
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلام خواهری

    بپرسم امتحان چطور بود یا نه؟ :)
    پاسخ:
    سلام علیکم مه جبین ماه نشین
    :) نتایج آمد اینجا هم می نویسم خودم هم نمی دانم چگونه شد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">