خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بلغارستان!

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ
چند وقتی است توی آمار وبلاگم می بینم نوشته : بازدید کننده از بلغارستان - Samokov 
بلغارستان را که می دانم نام یک کشور است به قطع! اما Samokov را حتی یک بار هم نشنیده ام در عمرم. گمانم آن هم باید شهری باشد در بلغارستان به حتم!
نمی دانم دوستی که در بلغارستان زندگی می کند این وبلاگ را از کجا پیدا کرده اما بسیار مشتاقم بدانم که بلغارستان کجای دنیاست و
 تو دوست بلغارستانی عزیز چه چیز در این نوشته ها دیدی که نام کشورت هر روز توی آمار وبلاگ است؟
  • شن

نظرات  (۴)

لزوما قرار نیست کسی از بلغارستان اینجا رو بخونه؛ شاید داره از آی پی اونجا استفاده می‌کنه!
پاسخ:
بنا رو بر این گذاشتم که ساکن بلغارستانه! وگرنه باید اسم چند کشور دیگه مثل چین رو هم اضافه می کردم.
بهتر هست با اوضاع فعلی نوع استفاده‌ی ایرانی‌ها از اینترنت همچین بنائی رو  نذاریم!
پاسخ:
بله ، انگار حق با شماست.
فکرشو بکنین , خیلی هیجان انگیزه که ادم از کشورهایه دیگه خواننده داشته باشه :)
پاسخ:
اگر واقعا از بلغارستان بیان و اینجا رو بخونند خیلی خوبه اما هنوز که این دوست مجهول الهویه! خودشو معرفی نکرده و من هنوز نمی دونم کی از بلغارستان اینجا رو می خونه. گمانم فقط داره از IP  اونجا استفاده می کنه.
خب اینی که از بلغارستان می‌آد، فک کنم، برای همه‌ی اعضاء بلاگ بیاد. من‌م اولا یه چینی می‌اومد. تو پست‌م ازش نوشتم. بعد یه نفر اومد به‌م گفت که اینا روبوت‌ن و می‌آن برای کپی‌برداری از وب‌ت، حالا از موتور جست‌جویی، جایی، یا اصن از خودِ همین بلاگ. بعد من این‌جوری شدم :| و البته کلی سرخورده!
پاسخ:
خودمم کم کم دارم شک می کنم که ربوت بوده. اما من عکس العمل خاصی نسبت به این موضوع ندارم. سرخورده نشدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">