خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

غم تو...

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۱۷ ق.ظ

 

خواستم بگویم ملالی هست از دوری ات...

از دوری ات...

از دوری ات...

از دوری ات...

از دوری ات...

از دوری ات...

  • شن

نظرات  (۶)

ملالی هم اگر هست ، از بی ملالی ماست ......

 

 

پاسخ:
نمی دونم چی بگم...شابد درستش همینه
آخ از دوریت ....
پاسخ:
راس میگی...
ملالی نیست از دوری ات و حال ما را اگر بخواهی،‌خوب نیست!
پاسخ:
حال همه ما خوب است اما تو باور نکن...
خواستم بنویسم ....
امشب دل من شکسته و خسته است...
زیرا که یکی از دریچه ها...بسته ست!

.../

می توانیم برنجیم مگر ما از ماه؟؟؟!!!

...

میدانی درد این ملال ها دقیقا آنجاست که"هرچه هست از قامت ناساز بی اندام ماست"....


ممنونم....رفیقم...من هم شما رو لینک می کنم:)


التماس نور
پاسخ:
راست گفتید: "هرچه هست از قامت ناساز بی اندام ماست"
ممنون
به جای از باید میذاشتم "جز"
جز دوری ایت!
پاسخ:
بله متوجه شدم اشتباه تایپیه اما امکان اصلاح نظرات از طریق من وجود نداره وگرنه اصلاح می کردم.
خیلی ممنون
موفق باشی
پاسخ:
شما هم همین طور.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">