خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برای حس خودم...

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۵۷ ق.ظ

رسم است زیبایی ها را می نویسند و
بعد ها افسانه می خوانندش
و نسل به نسل , آدم ها با ولع
تمام کلمه هایش را می خوانند و حفظ می کنند
حقیقت را که بنویسی
نه کسی می خواند
نه کسی حفظش می کند
حقیقت , آنقدر زشت است گاهی که آدم ها ترجیح می دهند در عمیق ترین نقطه قلبشان , به خاکش بسپارند
تمام .

  • شن

نظرات  (۵)

سلام دوست من

حقیقت همیشه تلخ نیست... تنها گاهی تلخ است... و چه بسا زیبایی هایی که با ولع هم خوانده می شود و عین حقیقت است

درود بر شما
چون حقیقت تلخ و همه از اتفاق های تلخ و خاطرات تلخ بیزارند (خواستم اسمایلی یه ادم رو بذارم با ریش پروفسوری و عینک شیشه گنده و اصن یه وعضی که حیف نبود)
سلام
مطالب وبتون رو خوندم بسیار جالب و کاملا ! به روز و دقیقا ! منطبق بر واقعیات است اما کو گوش شنوا ؟!
سلام میترا خانم
فکر کنم حقیقت گاهی نا تلخ نیست !...
اصلاحیه : حقیقت گاهی ناتلخ است !
سلام
ممنون از آمدنتان و لطف نظر....
به رسم ادب لینکتون کردم و بعد مطالبتون رو خوندم
اون بیت در دل تنگ من از آن است که نیست
یک دوست که با او غم دل بتوان گفت
به دلم نشست و باقی مطالب همچنین
التماس دعا ماهتون عسل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی