خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ای قهر کرده زما

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۵ ب.ظ

وقتی تمام شهر
دیگر دری به روی تو، خود را نمی گشود
دستان گرم رفیقی نیافتی 

آغوش مهر کسی، عاشقت نشد
با آن دل شکسته، کسی مهربان نبود
وقتی که کوبه های نکوبیده ای نماند
تنها اگر شدی
بر گرد پیش من

من عادتم ، خریدن دل های خسته است
من عاشقم، به آنکه نمی خواهدش کسی
دل می برم، از آنکه دلش را شکسته اند
آغوش من، بپذیرد تو را به مهر
برخیز، خسته ی این روزگار قهر

در کوچه امید
نبش طراوت زیبای عاشقی
در انتهای آن گذر تنگ بی کسی
آری ، بزن تو زنگ خدا را،
غریب عشق
من چشم در رهم که بیایی ، عزیز من

در را نبسته ام،
که نباشد نیاز زنگ
ای قهر کرده زما 
زودتر بیا

  • شن

نظرات  (۴)

قطاری که به مقصد خدا می رفت لختی در ایستگاه دنیا توقف کرد. و پیامبر رو به جهان کرد و گفت: مقصد ما خداست. کیست که با ما سفر کند؟ کیست که رنج و عشق توامان بخواهد؟ کیست که باور کند دنیا ایستگاهی است تنها برای گذشتن؟

قرن ها گذشت اما از بی شمار آدمیان جز اندکی بر آن قطار سوار نشدند. از جهان تا خدا هزار ایستگاه بود . در هر ایستگاه که قطار می ایستاد کسی کم می شد. قطار می گذشت و سبک می شد. زیرا سبکی قانون خداست.

قطاری که به مقصد خدا می رفت به ایستگاه بهشت رسید. پیامبرگفت: اینجا بهشت است. مسافران بهشتی پیاده شوند اما اینجا ایستگاه آخرین نیست.

مسافرانی که پیاده شدند بهشتی شدند.

اما اندکی باز هم ماندند قطار دوباره راه افتاد و بهشت جا ماند. آنگاه خدا رو به مسافرانش کرد و گفت: درود بر شما راز من همین بود. آن که مرا می خواهد در ایستگاه بهشت پیاده نخواهد شد.

و آن هنگام که قطار به ایستگاه آخر رسید دیگر نه قطاری بود و نه مسافری و نه پیامبری.
پاسخ:
معلوم بود پستو نخوندیا ولی اشکال نداره چون واسه مولا می نویسی قدم خودت و کامنتت روی دیده.
  • یلدا نگار
  • ...
    پاسخ:
    ما هم هوارتا قلب و عشقولانه و این حرفا
  • سَـــمانه
  • من عادتم ، خریدن دل های خسته است
    من عاشقم، به آنکه نمی خواهدش کسی


    زیبا بود...

    از خودتون بود آیا؟
    پاسخ:
    نه دخترم مال یکی از دوستان بود.
    مراقب دل مهربونت باش
    پاسخ:
    دل تو که مهربون تره عزیزکم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">