خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گناه

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱ ق.ظ

با سنگ هر گناه پرم را شکسته ام
آه ای خدا ، خودم کمرم را شکسته ام

نه راه پیش مانده برایم نه راه پس
پلهای امن پشت سرم را شکسته ام

من دانه دانه اشک خودم را فروختم
نرخ طلایی گهرم را شکسته ام

دیگر مرا نشان خودم هم نمی دهند
آیینه های دور و برم را شکسته ام

دنیا شکست خورده تر از من ندیده است
حالا به سنگ خورده ، سرم را شکسته ام

آرام کن مرا و در آغوش خود بگیر
حالا که بغض شعله ورم را شکسته ام

راهم بده به باغهای شجرهای طیبه
من توبه کرده ام ، تبرم را شکسته ام

حالا ببین که به غیر از گدا شدن
در پیشگاه تو هنرم را شکسته ام

 

  • شن

نظرات  (۹)

سلام الهه جااااااااااااااااااانم
شعر زیبایی بود
توبه نامه ایی برای همه امون
پاسخ:
نه دیگه این واسه من خیلی زیاده...
یارب به لطفِ خویش گناهان ما بپوش ...
پاسخ:
الهی امین...
قشنگ بود.
پاسخ:
خیلی ممنون. شاعرش که من نبودم.
سلام
قشنگ بود دوستم
پاسخ:
ممنون عزیزکم
چقــــــــــــــدر این روزها به آغوش خدا نیاز دارم ...
پاسخ:
منم همین طور...
همین دیگه تا ماه رمضون میشه یادمون میفته که چقدر اوضاعمون بی ریخته
به شعرای فاضل نظری شبیه بود.
پاسخ:
خب ماه رمضون واسه همین یادآوری هاست دیگه طوطی جان.
سلام

انتخاب شایسته و زیبایی بود. شاعرش را میشناسی؟
پاسخ:
بله می شناسم.ممنون
بسیار زیباست...
ما هم میگیم قشنگ می بود
پاسخ:
ما هم میگیم خعلی ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">