خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

...

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹ ق.ظ
تو در کنـار منی عشق کار خود را کـرد

رسیده لحظه ی شیرین با تو ما شدنم


بدین وسیله از کلیه ی دوستانی که با این یه بیت شعر دزدی سر کار رفتن و کلی تبریک و سوال خصوصی و عمومی گذاشتن پورش طلبیده و از همین ترببون اعلام می کنم که این پست صرفا جهت خنده و مردم آزاری گذاشته شده بود و هیچ ارزشی دیگر نداشت. البته ناگفته نماند که دقایقی هر چند کوتاه لبخند به صورت دوستان و ایضا من آورد و این خودش کلی می ارزد دیگه!!!

  • شن

نظرات  (۹)

  • یلدا نگار
  • ...
    چه شیرین ... چه سعادتی ...
    پاسخ:
    ای بابا عخش کجا بود
  • ستاره صبح
  • مبارک باشه.عشق زمینی یا آسمانی؟
    پاسخ:
    .........................
  • پشت کوهها
  • بح بح عروسی !
    پاسخ:
    خدا منو ببخشه که ملتی رفتن سر کار!!!
    این الآن یعنی چی اونوقت؟ یعنی جواب ابلهان خاموشیست؟

    من اومدم
    پاسخ:
    به به قدمت رو چشم. خوش اومدی. چش مایییییییی
    من موقعی اومدم همه چی مشخص شد:دی
    پاسخ:
    خانم مارپل
    پس خوب شد دیر اومدم نرفتم سر کار...بعد شوووما میخواستی منو کتک بزنی دیگه
    پاسخ:
    ای وای یادم به این پستم نبود!
    با توجه به اینکه مطالب زیادی نوشته شده است، شما تا به حال هر گونه مشکلی از پلاگین یا کپی رایت را تجربه کرده اید
    نقض؟ سایت من دارای محتوای بسیار منحصر به فردی است که من خودم آن را ایجاد کرده ام یا
    برون سپاری اما به نظر می رسد بسیاری از آن ظاهر آن را
    در سراسر وب بدون اجازه من آیا تو
    می دانید که هر روشی برای محافظت در برابر محتوا از دزدیدن می دانید؟ من واقعا از آن قدردانی میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">