خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چه راه هایی رفتم تا بفهمم جر تو راهی نیست...

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴ ب.ظ

خدایا من تو را، همه ی تو را، تمام تو را، تمام " انا عند قلوب المنکسر "  ت را، در چشم های سرخ آن دختر خدمتکار دیدم. همان دختری که وفتی لیوانم را می شستم، به زور از دستم گرفت و گفت وظیفه اوست و می خواهد حقوقش حلال باشد، همان دختری که تمام لباس هایش کهنه است اما مقنعه اش (با تمام کهنگی اش) تمام گردی صورتش راپوشانده است.

من تو را و همه " و الله مع الصابرین " ت را در دست های پر از لک همان دختری دیدم که مردانه بار خانواده اش را به دوش می کشد و شکرت را می گوید که اگر کولر آبدارخانه خراب است اما از پنجره باد می آید و او گرما را کمتر تحمل می کند.

من خودم را و تمام غرورم را و تمام ناشکری ام را و تمام سرکشی ام را  و تمام کفرم را و ایمان کاهی ام را در زیر لب " الهی شکرت "  گفتن همان خانم رضایی، خدمتکار همان شرکت آشغالی دیدم که تویش کار می کنم...

خدایا من همه ی تو را، همه " تحبس الدعا " و " تنزل البلا " ی تو را فهمیدم...

من علت تمام دعاهای حبس شده ی خودم را و همه بلاهای نازل شده ی تو را فهمیدم...

همان علتی که با سرکشی از تو سوال می کردم...

خدایا چه راه هایی رفتی تا به من یکسری چیزها را حالی کنی و من چه راه هایی رفتم تا بفهمم جر تو راهی نیست...

کفر پنهانم را ببخش...

  • شن

نظرات  (۴)

یا دولتاه اگر به عنایت کنی نظر
واخجلتاه اگر به عقوبت دهی جزا ...

چقدر زیبا نوشتی ...

پاسخ:
شعر شما هم خیلی زیبا بود.
  • یلدا نگار
  • الهه جان این نوشته خیلی زیبا بود خدایا کفر پنهانم را ببخش قشنگ بود
    پاسخ:
    مرسی جانم
    ...
  • نون دال الف
  • عالی...
    خدایا کفر پنهان منم به برکت این پست باآبرو و به آدم مهربونی که پست رو نوشته ببخش.
    پاسخ:
    ندای عزیزم تو به خوبی خودت همه رو خوب می بینی اما حقیقت اینه که من خیلی بی آبرو تر از این حرف هام که حتی نمی تونم سرمو بلند کنم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">