خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گزینه سوم

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۸ ب.ظ

به نام خدا

عددی را که روی صفحه مانیتور است نگاه می کنم، تعداد رقم هایش سه تا است. این عدد را سازمانی منتشر کرده که می گوید نتیجه تلاش شما برای فلان رشته شده این عدد و این یعنی به تعداد این عدد یکی کمتر ، کسانی هستند که مثل شما برای این رشته تلاش کرده اند اما تلاششان از شما بیشتر بوده است...

می شمارم، هر چه کم و زیادش می کنم، هرچه احتمالات را بررسی می کنم، هر چه...  نه دیگر نمی شود، امیر کبیر را رد کرد...

فکرم می رود به اینکه خدایا چرا؟؟؟ خدایا این را کجای دلم بگذارم؟؟؟ خدایا چه کنم؟؟؟

برادرم با کتاب زبانش بی هوا می آید توی اتاق (خوشبختانه از بس هول است و عجله دارد متوجه سرخی چشم های من نمی شود) می پرسد: " آبجی جواب این تست چی میشه؟ "

من به صورت سوال نگاه می کنم و مطمئن می شوم گاهی خدا همین جاست، همین جا کنار گریه هایم، کنار خستگی هایم و حرف می زند با من...

صورت سوال را بلند برایش می خوانم:

SHE TIRED TO SUCCEED AND … SHE DID

جواب گزینه سوم است:

Finally

یک "یا علی" می گویم و از زمین بلند می شوم که بروم و دوباره کتاب هایم را باز کنم و همیشه یادم بماند:

"ان مع العسر یسرا"

  • شن

نظرات  (۶)

آخی.می فهمم خیلی سخته عیب نداره عزیزم. همیشه باور کن خدا جواب تلاشهای آدمو میده. میدونم خیلی سخته ... امید داشته باش ...
اصلاً بیخیال ارشد شو بابا.مثل من

پاسخ:
ممنون از هم دردیت.می دونم حتما جواب تلاش آدمو میده.مطمئنم...
من مطمئنم ایندفه قبول میشید

پاسخ:
خیلی ممنون از نظر مثبتتون.منم مطمئنم تو سربازی به شما سخت نمی گیرن!!! و شما دروغکی می گوئید آنها سختگیرند!!!
سه بار قسمت نظرات رو باز کردم اما نمیدونستم چی باید بگم بستمش...


ولی الان اومدم بگم که همیشه هم اونایی که از ما جلوتر هستن به این معنی نیست که تلاششون بیشتر بوده شاید پارتیشون کلفت تر بوده(اینو که میگم خیلی جاها دیدم)

ولی خب اینایی که شما گفتی هم درسته در این مورد شاید حق با شما باشه...
حالا این 3 رقمی یعنی جایی قبول نمیشی یا اون جایی که میخوای قبول نمیشی؟ به هر حال امیدوارم دفعه ی بعد اون عدد ه تک رقمی بشه البته با تلاش بیشتر
پاسخ:
این عدد 3 رقمی یعنی من تهران که هدفمه قبول نمیشم و شهرستان قبول میشم.
ایشالا موفق میشوی...
پاسخ:
ممنون. تو هم همینطور
الهه عزیزم...گاهی بیدلیل هم میشه بهت سر زد
پاسخ:
ای بابا شرمنده کردی منو
الهه جونم سلام
خوشحالم که تصمیم داری مجدد تلاش کنی!
دوس دارم انقدر بخونی که ایشاله سال آینده راحت تستا رو بزنی و بعد کنکور اطمینان داشته باشی به رتبه تک رقمیت
و سال دیگه این موقعا بهت بهترین تبریکها و شادباشها رو بگم
من که برام خوندن مقدور نیست ولی خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم کسی قبول میشه و یه پله بالاتر میره
از صمیم قلبم برات موفقیت رو میخوام
و البته سلامتی و عاقبت بخیری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">