خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شوخی های داداشی های قدیمی من

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ

به نام خدا

اومده بود مرخصی بگیره، آقا مهدی یه نگاهی بهش کرد و گفت:
«میخوای بری ازدواج کنی؟»

گفت: «بله میخوام برم خواستگاری.»

– «خب بیا خواهر منو بگیر!»

– «جدی میگی آقا مهدی؟!»

– «آره، به خانواده ت بگو برن ببینن اگر پسندیدن بیا مرخصی بگیر برو!»

اون بنده خدا هم خوشحال دویده بود مخابرات تماس گرفته بود!

به خانواده ش گفته بود: «فرمانده ی لشکرمون گفته بیا خواهر منو بگیر، زود برید خواستگاریش خبرشو به من بدید!»

بچه های مخابرات مرده بودن از خنده!

پرسیده بود: «چرا می خندید؟ خودش گفت بیا خواستگاری خواهر من!»

گفته بودن: «بنده خدا آقا مهدی سه تا خواهر داره، دوتاشون ازدواج کردن ، یکیشونم یکی دوماهشه!»

از کتاب: ستاره ی دنباله دار

  • شن

نظرات  (۶)

دم آقا مهدی گرم :)
پاسخ:
دم شما هم گرم:)
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • :)
    پاسخ:
    :(
  • شاید یه دوست
  • سلام
     لطفا سریع تو پست هاتون کپیش کنید.این اسفند در زندگی شما تکرار نخواهد شد برای اینکه اسفند امسال 4تا شنبه ،4تا یکشنبه ،4تا دوشنبه ،4تا سه شنبه ،4تا چارشنبه،4تا پنجشنبه و 4تا جمعه داره که این اتفاق هر 823سال یکبار اتفاق میفته.این اتفاق به کیف پول معروفه پس این متنو برای حداقل 5نفر یا 5گروه بفرست تا در عرض 4روز پول بیاد دستت .این متن بر اساس افسانه فنگ شو هست که در عرض 11دقیقه پس از خوندن باید فرستاده بشه .
    قابل توجه دوستانی که کنجکاون میتونن توی اینترنت سرچ کنن
    پاسخ:
    آی دختر بعیده از تو.
  • زهره سعادتمند
  • الان من باید اندیمشک باشم. پادگان شهید زین الدین.. نه اینجا پای لپ تاپ
    آاااه..
    پاسخ:
    می فهممت. می فهممت.
    سلام من اون متن رو (از من بگیر بال و پرم را...) رو کپی کردم تو گوشیم ذخیرش کردم.با اجازتون
    پاسخ:
    سلام اشکالی نداره.
    عجب !
    پاسخ:
    بله! اینجوریاست حاجی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">