خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به تو محتاجم اینجا

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ
به نام خدا

دانشگاه علم و صنعت کوفتی گیر به غیبت های مکررم داده و این ترم هم یکی از درس هایم حذف شد. محل کارم هم گیر به مرخصی های مکررم داده.این روزها دارم به انصراف از دانشگاه فکر می کنم...

کسی هست بگوید چه کنم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رضاً برضاک یا اله العاصیــــــــــــــــــــن
  • شن

نظرات  (۶)

  • انسان نیازمند
  • من نمدونم
    فقط میگم انصراف ندیدا
    پاسخ:
    خب اگر اینطوری پیش برم که اخراج می شم.
  • خارج ازچارچوب
  • توی دانشگاه شما چیزی به اسم مرخصی تحصیلی وجود نداره؟
    پاسخ:
    وجود داره اما یه چیزی هم به اسم تعهد سنوات تحصیلی وجود داره یعنی باید تا 4 ترم درسمون تموم شه.اگر مرخصی بگیرم نمی تونم 4 ترمه درسمو تموم کنم...
  • دانشجسربا...
  • علم و صنعت....
    یادش بخیر....
    به تعهداتت عمل کن.
    پاسخ:
    علم و سختی...
    علم و صنعتی بودید؟
    من به سه جا تعهد دارم.
  • بهنام جعفری
  • با رتبه 108 کنکور سراسری از دانشگاه شهید بهشتی انصراف دادم... .
    الان دقیقا مانند "خر" در "گل" گیر کرده ام.
    پاسخ:
    به نظرم اشتباه کردین.
    سلام ....
    شاید دیر باشه ....
    ولی به نظر من کار همیشه هست ..... درسو ول کنی پشیمون میشی ..... کمتر کسی بوده از رها کردن کارش ناراضی بشه ...... به روزی رسون اعتماد کن و درستو بزار اولویت .......

    افوض امری الی الله ...... ان الله بصیر بالعباد ...........

    :)
    پاسخ:
    سلام

    نه هیچ وقت برا همدردی کردن دیر نیست.
    ممنون عزیز دلم.
    خدا به طرز معجزه گونه ای داره کمک می کنه و دارم میرم دانشگاه.
    نمی دونم باید چه جوری شکر کنم.
    سلام. ولی به نظر من اگر الان شاغل هستین، دانشگاه را بزارین کنار! بعدا هم میشه دانشگاه رفت.. دانشگاه وقت تلف کردنه .
    من ارشد مدیریت دارم ولی گذاشتم در کوزه آبش را میخورم :)
    یک مطلب هم در این مورد نوشتم. اگر وقت کردین بخوانید .
    یک بیکار
    پاسخ:
    من به معجزه ایمان دارم. دو ترم گذشت. فقط دو تا دیگر مانده.
    ایشاله کار خوب پیدا کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">