خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

همینه دیگه!

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۲۰ ب.ظ

چه دلمان بخواهد ، چه دلمان نخواهد ، خدا یک وقتهایی دلش نمی خواهد ما چیزی که دلمان می خواهد را داشته باشیم..!

  • شن

نظرات  (۱۳)

دقیقا!
خدایا حکمت قدمهایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن تا درهایی که بر رویم میبندی به اصرار نگشایم...
پاسخ:
این نظر شما یه کم ما رو آروم کرد.
دقیقا
ما راضیم به رضایش
پاسخ:
ما که این همه از عمرمون داره میره نتونستیم به رضایتش راضی باشیم.
اگه دلمون همون چیزیو بخواد که دل خدا هم میخواد درست میشه دیگه!
پاسخ:
دل خدا بخواد شما بری سربازی یعنی دیگه با اشتیاق میری سربازی دیگه؟ هان؟
بهترش تو راهه
پاسخ:
از کجا معلوم؟؟؟
وصال او ز عمر جاودان به ، خداوندا مرا آن ده که آن به !

خب معلومه !
ولی من میدونم خدا اصن راضی نیس من اینهمه سختی بکشم !
پاسخ:
خدا راضی نیست شما سختی بکشی اما راضی هم نیست از زیر کار در بری!
آخ که چقــــــــــــدر پذیرش این لحظه ها برای من یکی سخته ...خیلی سخت ..
پاسخ:
واسه منم سخته.
دقیقا
ولی بازم از همه به ما مهربونتره
پاسخ:
آره ولی باورش گاهی وقت ها سخته...
من باور نمی کنم خدا همیشه بهترین هارو برام خواسته
  • آغوش ِ بی منّت
  • تاریخ برای من فقط یک سلسله دارد
    سلسله ی موی تو . . .
    پاسخ:
    آقا یا خانم محترم اشتباه گرفتی ما کچلیم!!!
    نه بابا پرموییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    جز این هم از آدم های ترسو انتظاری نمیره.
    الههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    بلهههههههههههههههههه گفتم که این کارو می کنم!!!
    سلام
    واقعا شرمنده. ولی من اصلا قصد توهین نداشتم. عذر میخوام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">