خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یه جای دور...

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ق.ظ

کاش دنیا
این همه آدمِ عاقل نداشت!
الآن یه ماهه
که هی می‌خوام برم یه طرفی
یه جایی، یه جای دوری که هیچ‌کس نباشه
باد نباشه، دیوار نباشه، خبرچین نباشه
من می‌خوام یه نُکِ زبون گِله کنم از خودم، از خدا،
خم میشم تو دهانِ تنگ همین چاه وُ
همین چاهِ کهنه و داد می‌زنم
خدا 
خدا
خدا
به خدا خسته شدم،
می‌فهمی؟؟
خسته شدم!

از زبان سید علی صالحی اما وصف حال من...

  • شن

نظرات  (۳)

سلام الهه جان!باز که ناامیدی عزیزم!

بهم نمیاد نی نی داشته باشم؟؟؟نوشتم که هفت سالشه
میره کلاس دوم
پاسخ:
نا امید که نه ولی دلم گرفته...
  • یلدا نگار
  • ...برای الهه
    پاسخ:
    دل شکسته دل شکسته دل شکسته...
    دلم خون و دلم خون و دلم خون ... از این دنیای دون ، دنیای وارون ...
    پاسخ:
    دلم منم خونه از این دنیای وارونه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">