خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اتاق بایگانی راکد

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ
به نام خدا

صحبت از امور روزانه دادگستری است. من از اتاقم سر می رسم. صحبت شلاق زدن است. اول فکر می کنم شوخی است، بعد وکیل برایم توضیح می دهد که همین سه شنبه قاضی خودش یک مجرم را شلاق زد آن هم در اتاق بایگانی راکد...
و
من می اندیشم به شغل قاضی، به جرم آن گناهکار و اینکه چه شد که توی اتاق بایگانی راکد دادگستری یک شهر خیلی کوچک شلاق خورد...
حالت تهوع دارم، بدنم می لرزد، اتاق را ترک می کنم و زیر کولر گازی اتاق سرور زار می زنم...
  • شن

نظرات  (۲)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • سلام کولر گازی در آذرماه؟
    پاسخ:
    بله اتاق سرور باید همیشه خنک نگه داشته بشه البته نه با این شیوه اما در اکثر جاها در ایران از کولر گازی استفاده می کنند.
  • شاید یه دوست
  • سلام
    نقل است از یاران امام صادق
     امام صادق و ربیعه، فردی (که یه چیزی شبیه همینا که نسبت خدا به امام و پیامبر میدن و دین اختراع کردن ) برای بحث پیرامون مسائل دینی و احکامی و..
    از زراره درخواست می شود سوال کند.
    او از ربیعه میپرسد رسول خدا با چه چیزی شرابخوار را تعزیر میکردند؟
    جواب داد با شاخه های برگ دار درختان اما عمر با تازیانه این کار را کرد.
    پس پرسید الان با چه چیز تعزیر میکنند؟
    جواب داد با تازیانه
    پس امام فریاد زدند ای وای بر مردمانی که سنت پیامبر را کنار زده و از عمر تبیت میکنند.
    ما معلوم نیس کدوم کارمون که الان انجام میدیم از پیامبر هس کدوم از عمر یا...
    ولی میگن اگر قوانین پیامبر بود مردم بیشتر ایمان میاوردن چون خیلی راحتتر بوده ولی الان مردم عادی هم از دن زده شدن.مسلمونای مادرزاد رو میگم.
    پاسخ:
    ببین من دقیق حکم این مساله رو نمی دونم اما بحثم اینه که چرا یه آدم باید به اینجاها کشیده بشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">