خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ادرکنی...

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۵ ق.ظ

دم صبح است و من بی حوصله به مانیتور خیره شده ام. از این صفحه به آن صفحه بی هدف می روم، تا اینکه می رسم به اینجا و دلم ، آرام می شود و خودم از بودنم، از همه نفس هایی که کشیده ام، خجالت می کشم...

  • شن

نظرات  (۱۱)

امیدوارم همیشه خوب باشه حالت، موفق باشی و خوش و سالم
این خجالت اثر خوبی برات داشت؟
پاسخ:
نمی دونم.
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خدا قوتــــــــــــ
    بروزم !
    "اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلکــــــ "  *شهادتت مبارک *
    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله.
    واقعا باید خجالت بکشیم از طفل شش ماهه.به خاطرخیلی چیزا.......
    پاسخ:
    کاش اینطوری باشیم اما...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • دلم
    آرام میشود ..
    اما
    خیلی خجالت میکشد ..

    ه ه ه
    ه ه
    پاسخ:
    دل من دیگر دل نیست نه آرامش می فهمد نه هیچ چیز دیگر...
    از آدرسی که گذاشته بودید رسیدم به:

    هرجا دلی شکست به اینجا بیاورید

    اینجا بهشت ارض خدا، شهر مشهد است

    حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای

    اینجا برای عشق شروعی مجدد است



    یا علی بن موسی الرضا...

    پاسخ:
    چه به موقع بود این دو بیت شعر...
    دلمان تنگ پنجره فولاد است اما انگار آقا دلشان برای ما تنگ نشده هنوز...
    دیر آمدین ولی به موقع آمدین و نوشتین،یا دیر آمدم ولی به موقع خواندم نوشته تان و لینکتان را .

    ممنونم ،به موقع بود
    پاسخ:
    اگر خوب و به موقع بوده برای شما خدا را شکر.
  • بے بازگشتــــ ...
  • دیشب، رو به گنبد فیروزه ای نشسته بودم و شرمنده بودم که این همه راه آمدم که فقط خواسته های خودم را بگویم، دریغ که التماس کنم که دیگر بس است، این دلتنگی این فراغ پس کی تمام میشود ...
    پاسخ:
    منم خیلی پیش اومده که با خودخواهی فقط خودمو یادم بوده...
    دلم هوای امام رضا داره:|

    چه ربطی داشت؟نمیدونم:|
    پاسخ:
    ربط داشت.
    حتما اما رضا هم دلشون برای تو تنگ شده.
    میگویند باب الحوایج است
    با دست های کوچک گره های بزرگ میگشاید
    پاسخ:
    بله...
    سلام
    موفق باشید!
    "یاعلی"
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    به شما هم سر می زنیم.
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بینظیری دارید 
    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    اشکالی نداره منم این روزها رو گذروندم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">